שליח עד פתח הבית תוך 24 עד 48 שעות - בחינם!

אין לך זמן להתאמן? אנחנו לא רוצים להלחיץ – אבל תחשבו מסלול מחדש!

פורסם ע"י Dimitri Porkhun בתאריך

אחד הנושאים החשובים שחקרנו בשנים האחרונות הוא איך לגרום לעצמנו לבנות הרגלים בריאים בקלות, הרי כל אחד שניסה להשחיל סדרת אימונים שבועית בתוך הלוז הצפוף שלו התקשה בתחילת הדרך לסגל את עצמו ואת הגוף שלו ומורת הרוח שלו לשגרת החיים הזאת של אימונים, אוכל בריא ונכון, סדר בארוחות ולוז של ספורטאי.

ובדיוק לנקודה הזו אני רוצה להביא את תשומת לבכם:

תמיד קל למצוא זמן לעבודה שאנחנו כלכך אוהבים, למשפחה היקרה שלנו, לחברים ולבת הזוג, אבל מה לגבינו? מה עם אותו הזמן שנועד בשביל לתת לגוף שלנו את הכלים להתפתח גם פיזית, וגם נפשית?

בחלק הזה כנראה רובנו נופלים, לא מקפידים ועושים דבר אחד מאוד פשוט – אנחנו מזניחים את עצמנו!

אז אני יודע שכבר חוויתם את זה, אתם אומרים לעצמכם שצריך להתחיל להתאמן,  מנסים לקבוע לעצמכם את האימון בלוז השבועי, הולכים עושים אימון אחד במקרה הטוב כדי לסמן לעצמכם "וי", ובמקרה הפחות נעים כבר בחלק הזה בטח צצה השאלה – "איפה אני אדחוף את זה בתוך החיים עכשיו? באופן קבוע?".

הניסוי שלנו הוכיח – רוב האוכלוסיה (71%) יראו באימון – פעולה שאפשר לדחות אותה למועד אחר, ושניתן לדחות אותה בזמן "לא מוגדר", פעולה שלא חשובה מספיק כדי להיות חלק משגרת המשימות היומיומית.

בעקבות הניסוי, החלטנו לאסוף מספר טיפים קלים ליישום – לניהול נכון של הזמן שלך!

 

1. מתחילים לפעול הפוך – בכל סוף שבוע כותבים לוז לשבוע הקרוב, תחילה מגדירים את הימים בהם עושים כושר + השעות, ורק לאחר מכן מכניסים את שאר הלו"ז של החיים.

 2. הגוף והנפש שלנו אוהבים הרגלים בריאים בשעות קבועות - נסו לקבוע את האימונים בימים ושעות דומות עד כמה שניתן בכל שבוע, כך שעם הזמן זה יוכל להפוך להרגל בריא שפועל אצלכם בגוף!

3. תציבו לעצמכם יעד, ותדאגו לקבל פרס על העמידה ביעד – מציבים יעד שבועי/חודשי לאימונים, וקובעים לעצמכם שאם תעמדו ביעד תקבלו פרס (הפרס יכול להיות מגוון, זה יכול להיות לאכול משהו מיוחד, אולי לצאת למקום שאתם אוהבים, או אפילו עוד שעה לישון.

אתם קובעים את הפרסים!).

 4. להתמיד – מי שמתמיד מצליח! לא משנה מה אתם רוצים להשיג, מסת שריר/חיטוב/ירידה במשקל, בשביל להשיג את המטרה אתם חייבים להתמיד, כשמתמידים האימונים מתחילים להיות חלק מההרגלים הבריאים שלכם.

רק באמצעות ההתמדה ניתן לעמוד ביעדים ובמטרות שהצבתם לעצמכם.

 5. תזונה נכונה – רוצים להספיק יותר ביום שלכם? בשביל שהגוף שלכם יוכל להתמלא באנרגיה מקסימלית מה שיגרום לתפקוד משופר של הגוף במהלך היום הוא אכילה נכונה!

בנו לעצמכם תפריט מגוון אך בריא, האנרגיות יגיעו מיד!

 קבלו מאיתנו את "#אתגר_30_הימים" ורכשו לעצמכם ציוד כושר מקצועי מבית SelFit©

אמצו וחזרו על הטיפים 1-5,  תבנו לעצמכם סביבה נוחה לכושר, ותתחילו מהשלב הראשון בסדרת האימונים שהכנו לכם באתגר.  

 

אתם עומדים להגשים את עצמכם, ולהכיר את עצמכם מחדש. אנחנו בטוחים שזו גרסה הרבה יותר טובה שלכם, ועכשיו השמיים הם הגבול.

תזכרו את הדבר הפשוט שלא אני המצאתי : "אנשים שרוצים להצליח ימצאו דרך, אחרים שלא רוצים מספיק ימצאו כבר תירוץ."

 

אתם בונים לעצמכם את סדר העדיפויות בחיים, אתם אחראיים בנוגע למה שנעשה בכל יום ויום, ומה חשוב לכם יותר ומה פחות, ברגע שתבינו את חשיבות הגוף שלכם שאיתו אתם הולכים לכל מקום, שאיתו אתם מרגישים, מתקשרים, חווים את כל חייכם, תבינו את החשיבות באימונים, באכילה הנכונה ובתרומה של אילו לחייכם החד פעמיים!

 

זמן זה משאב שאתם יוצרים! להגיד – "אין לי זמן", "אולי מחרתיים יהיה לי זמן" זה בערך כמו לומר – אני לא רוצה!


שתף את הפוסט



הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.